logo-blackbird
img-webinar

W jaki sposób zainteresować lekarzy specjalistów Twoim produktem?

Najlepszym rozwiązaniem mogą okazać się portale i serwisy eksperckie. To niezawodna forma przekazu treści specjalistycznych podczas kursu lub webinaru online.

W ostatnim czasie platformy e-learningowe cieszą się dużym zainteresowaniem w środowisku medycznym, gdyż prezentowane tam materiały są często realizowane przy wsparciu wybitnych ekspertów poszczególnych specjalizacji, a dostęp do tej wiedzy mają wyłącznie osoby posiadające czynny NPWZ.

Od wielu lat nie tylko tworzymy portale eksperckie oraz produktowe ale podchodzimy do tego kompleksowo, uzupełniając usługę o nagrania z naszego studia lub na życzenie klientów np. ze szpitala lub kliniki, rejestrując prawdziwy zabieg.

Równy podział

Ta forma komunikacji między firmami farmaceutycznymi a lekarzami daje dokładnie tyle samo korzyści dla każdej ze stron.

Firma farmaceutyczna

icon-check

Ukazanie marki na
tle unikatowych treści

icon-check

Budowanie marki farmaceutycznej w przestrzeni nowoczesnej technologii

icon-check

Dotarcie do lekarzy z nowymi informacjami

icon-check

Budowanie bazy specjalistów i autorytetów poszczególnych dziedzin medycyny

doctor

Lekarz

icon-check

Zaangażowanie w zdobywanie informacji o lekach

icon-check

Przekazywanie wiedzy eksperckiej, ciekawych i rzadkich przypadków

icon-check

Wygoda - zdobywanie wiedzy z dowolnego miejsca

icon-check

Zdobywanie nowych znajomości, obecność w gronie najlepszych specjalistów

Kursy i webinary to doskonałe narzędzia promocji produktów a także do pozyskiwania kontaktów. Wprowadzenie ich do strategii marki pozwala osiągnąć spektakularne rezultaty, ale wymaga to ogromnego doświadczenia. Chętnie omówimy Państwu wdrożenie i odpowiemy na wszystkie pytania.

Kontakt

Więcej pytań?

Już dzisiaj chętnie na nie odpowiemy!

contact-icon
cta-image